Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Az élet margójára

Lánglovag 2009.08.15. 17:16

 Nem gondolom, hogy többet érnék, mint egy marék döglött molylepke, hogy az bármit is jelentene, hogy péntek éjjel, az utolsó 1-es villamoson a munka után sokadik átmeneti szállásom felé tartva Kunderát olvasgatok és dzsesszt hallgatok, de elég szürreális élmény egy ilyen utazás. Vagy csak én öregedtem meg észrevétlen...
 Kopasz fejtetőkről, tetovált szemöldökökről, kézről-kézre járó Hubertusos üvegekről, boríték méretű övcsatokról verődött vissza az elbizonytalanodott lámpák hidrogénszőke hajzuhatagokon megtörő tétova fénye, miközben bugyuta viccek és válaszként felhangzó suta nevetések töltötték fel a villamoskocsi zsúfolt ürességét. És ez csak egy öreg villamos, mely nem is az élet sűrűjébe tart, csak a kihalt körúton rója útját.
 Tényleg csak ennyiről maradnék le, amikor bezárom magam mögött üres és idegen hajlékom ajtaját? Tény, nem szipolyozom már az életet, vagy talán soha nem is próbáltam, nem akarom kisajátítani a kincseit, csak azt veszem el, amit önként nyújt felém. Bár ez percről percre, évről évre egyre kevesebb.
 Azt hiszem mégsem én csinálom jól...
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr101311464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanitas 2009.08.16. 05:32:04

Azért remélem értékeled ami értékes. MAGADAT. Ha nem teszed, teszem én, ha nem is jelent semmit. Még hogy egy marék döglött molylepke. Basszus!!!!! Lehet hogy te nem érzed mennyit érsz, lehet hogy te nem látod amit lát aki olvas téged, vagy ismer.. francba, ez miért van????? Miért azok szapulják magukat akikben van valami, akik végre nem az átlag unalmas, semmitmomdó, üres és felszínes életét képviselik? Nem tudom miért.
Az 1-es villamost én sem szeretem, de rövid távon elviselhető. Szerintem nem erről maradsz le. Hanem arról amikor azt érzed tartozol valahová, valakikhez. Akik viszont benned ozgatnak meg valamit. Akár egy percre, akár egy órára, de ez minden, és talán nincs más. A többi csak ráadás. Ez az én szubjektív érzetem. A posztodról, az életről. Bocs, részeg vagyok, de megosztom ezt most veled. Csak úgy, csak most. :-) És örülök, hogy olvashattalak!!! Már megint jól írtál!! Nem tehetek róla, a szavaid.. igazán hatásosak..!!!! Rám mindig hatnak!

Lánglovag 2009.08.17. 11:33:35

@Vanitas: igen, azt hiszem tényleg azon dolgokról maradok le, amiket írtál, csak én már bevallani is félek...
De köszönöm a kedves és ellentmondást nem tűrő szavaidat, úgy tűnik a fehér bor a kedvességed és határozottságod erősíti még tovább, bár utóbbit talán épp a rejtekhelyéről rántja elő, ahol sokat bujkál. ;)

Vanitas 2009.08.17. 15:57:55

@Lánglovag: nyugodtan ellentmondhatsz, tűröm én. :-) Különben is olyan nehéz eldönteni hogy tényleg értem amit olvasok tőled, vagy csak belevetítek dolgokat.. Szóval lehet velem vitatkozni. :-)
Én azt hiszem (mint tapasztalt félelemgenerátor), hogy nem is az a kérdés, hgy miről maradsz le, hanem hogy mitől félsz? Talán ez az amit érdemes bevallanunk. De nem kell nagyon komolyan venni amit mondok, eszem ágában sincs bárkit magammal rángatni az önmaracangolás útjára.
(A határozottságom pedig csak azért bujkál, mert megijeszt.)

Lánglovag 2009.08.17. 21:13:00

@Vanitas: Minek vitatkoznék, ha egyszer úgyis igazad van? ;)
Legtöbbször egyébként én magam sem tudom, mit miért írok és - ha már az ijesztő dolgoknál tartunk - sokszor azt sem, hogy mit miért teszek, vagy épp nem teszek.
Ezért is olyan becses nekem minden egyes olyan baráti megnyilvánulás, ami segít különféle megvilágításba helyezni ezen dolgokat.
Talán épp ezért is keresem annyira olyan emberek társaságát, akik nem csak meglátni képesek, ami pedig már önmagában is kincs, hanem láttatni is.

Az pedig legyen a mai házi feladatom, hogy amikor este ugyanúgy bezárom magam mögött az ajtót, megpróbálom nevén nevezni a félelmeim, amiket ezzel elzárok magamtól/magamból, ahelyett hogy szembenéznék velük.
Bár tartok tőle sokszor fordul még meg a kulcs a zárban addig, amíg valamennyivel szembesülök...

Vanitas 2009.08.18. 04:47:53

@Lánglovag: azt gondolod ha nevén nevezzük akkor el is zárjuk magunktók a félelmeinket?? Gondolod hogy ez csak valami védekezés féle? Talán nem megnevezgetni kellene, hanem csak agyalgatás nélkül szembenézni vele? Na persze szembenézni mindenképpen kellene..
Nekem szimpatikus hogy sokszor 'nem tudod' mit miért teszel vagy nem teszel, és mivel olvasod a blogomat, gondolom azt is tudod vagy érzed hogy miért..
És innentől már tényleg csak kérdések vannak bennem. Lelőttél, bármit is jelent ez. (Azt hiszem te nem szeretted Lucifert Az ember tragédiájában, de azt hiszem értem /francba, érzem!/ hogy miért.)

Lánglovag 2009.08.18. 10:06:05

@Vanitas: ez egy újabb ékes bizonyítéka annak, hogy sokszor jobban érted a leírtakat, mint én magam... Föl sem tűnt, milyen rosszul fogalmaztam, de köszönőviszonyban sincs azzal, amit valójában szerettem volna mondani, neked viszont szemet szúrt ez a kisiklás...
Szóval tényleg csak annyit szerettem volna írni, s a tegnapi estétől is annyit vártam csak, hogy amikor azt a valódi, létező ajtót bezárom magam után és magamra maradok, végigheveredek az ágyon és egyszerű szavakkal megpróbálom megnevezni azokat a félelmeket, amiket eddig próbáltam megnevezetlenül az ajtón kívül tartani. S ezzel, hogy legalább megnevezem őket, még ha nem is nézek velük rögtön szembe, de legalább résnyire nyitom az ajtót és bepillantok közéjük, hogy idővel aztán tényleg szembenézhessek velük. Azt hiszem, úgy érzem nem is kellene ehhez sok idő!
Persze aztán az esti magányom közel sem volt zavartalan, ezt máskor nem is bántam volna olyan nagyon, de most valahogy nagyon hiányzott...
S hogy szerettem-e Lucifert? Régen volt, valójában azt sem tudom felidézni, én magam milyen voltam akkor, amikor olvastam. Sőt azt hiszem nem is léteztem még akkor, vagy legalábbis nem én voltam az, aki ott ült a kötelező olvasmánya fölött. Valahogy rajtam a múlt csak átfolyt, mint a víz a tésztaszűrőn...
De elolvasom megint, és elmondom, hogyan vélekedek róla most és legfőképpen hogy miért pont úgy...
süti beállítások módosítása