Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Napjaim mostanság, mostjaim manapság

Lánglovag 2009.08.19. 16:50

 Furcsa, hogy szerda délután kellemes hétvégét kívánnak az emberek a boltban vagy a büfében, s ugyan viszonzom én is illedelmesen ezen jókívánságokat egy mosollyal meghintve, de a mosoly fele annak is szól, hogy nálam szó sincs hétvégéről, jövő péntekig minden nap dolgozom, talán csak a szombati napomba fér majd bele egy mozi vagy valami egyszemélyes program, például egy mosás. De legalább a kollégáim számára hasznos, hogy így élek, így mindig adott, ki dolgozzon az ünnepnapokon és a mostanihoz hasonló hosszú hétvégéken.

  Mivel jelenlegi átmeneti hajlékomban nincs mód a bringám tárolására (így most egyik barátom pincetárolójában hűsöl), gondoltam újra megpróbálkozom a kocogással. De valahogy nem megy ez nekem, a futás nem az én asztalom/aszfaltom, 2 kilométert is épp elég volt tegnap este végigtaposni. Habár a megfelelő zene ritmusára valahogy könnyebben megy a dolog, de ez bármi egyébre is igaz.

  De azért mégis úgy tűnik két kerékkel kevesebb van nekem, csak akkor vagyok egész, ha két keréken gurulok. Vasárnap letekertem G. barátommal a Velencei tóra, dombon és völgyön,  fullasztó hőségen keresztül, majd pedig vissza, összesen 140 km-es lett a túra, de éjjel még így is forgolódtam az ágyamban. Ami mondjuk azért nem volt túl szerencsés, mert a vállaimat ropogósra süttettem a napon. A tipikus: még nem vagyok leégve, még mindig nem vagyok leégve, na most viszont már szörnyen le vagyok égve... Mondjuk napszemüvegen keresztül még akkor sem tűnt olyan rémesnek. :)

 A lakáskeresés önmagában nem lenne kiábrándító (csak a szokásos sokadik jó lakásról kések le), ha nem lettem volna már a kezdet kezdetén szörnyen kiábrándult. Többé már nem lesz bérlőtársam, az illúzióját is elvesztettem, hogy munka után hazafelé két személyre vásárolok.

  Gyakorlatilag most fogom véglegesen betonba önteni, téglák közé zárni magányom, valami apró lakás falai közé... Egyébként sem engedhetem magamnak a nagy lakást, de ha megtehetném: egy örökké üresen álló szoba látványa sem lenne kevésbé lehangoló. Egy szobáé, amely még a reményét sem hordozza annak, hogy valaha is élettel telik meg...

Talán egy hatalmas üvegbúra lenne nekem való egy eldugott vidéken vagy egy magányos hegy tetején, valahol ott, ahol majdnem mindig éjszaka van, ahol ha körültekintenék nem látnék téglafalakat magam körül, csak csillagokat mindenfelé.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr241323800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nussi 2009.08.20. 23:48:27

Úgy gondolom, azért maradsz le álmaid lakásáról, mert még az Igazi, a nagybtűs Lakás még vár rád valahol.

Szerintem az üvegkalitka nem jó ötlet- állandóan ablakot kéne pucolni, az pedig nem vicces dolog, szerintem. Arról nem is beszélve, hogy az arra járók belátnának, és valóságshow lenne az életed :/

N.

Lánglovag 2009.08.21. 00:40:22

@Nussi: hát a hirdetéseket böngészve néha egy-egy felújításra váró lakás beindítja a fantáziám, hogy mennyi lehetőség rejlik benne, s mennyi mindent lehetne megvalósítani, kialakítani ott, vajon mi mindent tudnék akár saját kezűleg is megcsinálni, de aztán gyorsan elhessegetem ezen gondolatot: nem fogom túlmisztifikálni a dolgot, jelenleg az életemnek nem az a legfőbb problémája, hogy hol élem, hanem inkább az, hogy hogyan... Vagy hogy hogyan nem...
S ezen önmagában nehezen tudna néhány jól vagy kevésbé jól elhelyezett fal változtatni, egyetlen dolog fontos csak: hogy meg tudom-e majd élettel tölteni a falak közti teret...

Az üvegbúrám meg pont azért lenne egy eldugott vidéken, hogy ne nagyon mászkáljon arra senki, de ezzel az ablakpucolással megfogtál, az tényleg kegyetlen munka. :)
süti beállítások módosítása