Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Hullasápadt földi lény...

Lánglovag 2009.07.29. 04:01

 Gondoltam a mai éjjelnél keresve sem találhatok jobb időpontot arra, hogy még jobban gyötörjem magam egy kicsit, mert miért is ne... 
 Majdnem egy napja lehetett, hogy aludtam 3 órát, majd reggel megnéztem egy lakást nem túl nagy hittel, pedig egész tetszetős volt egyébként, aztán délután irány a munkahely, délután 5-kor egy gyors reggeli, majd  este 11 után nem sokkal haza is érkeztem, test és lélek hullafáradtan, kéz a kézben. Szép csendesen megvártam a fotelomban, ahogy teljesen magamba zuhanok, ehhez röpke 2 órára volt szükségem, majd amikor már mozdulni sem bírtam, úgy véltem épp itt az ideje, hogy felküzdjem magam ma éjjel is a Gellértre, pedig munkából hazafelé a lépcsőn is alig bírtam feljönni. Mondanom sem kell ma éjjel teljesítettem eleddig a leghamarabb a jól megszokott 23 km-emet, már ami az aktív tekerést illeti, mert máskülönben olyan sokat üldögéltem a padjaimon a Citadellánál és a Lánchídnál, mintha a reggel soha nem jönne el...
 Pedig közeleg, de én hullafáradtan kitérek előle...

 

Quimby : Hullabár

Hullabárban vérszegény
Hulla fáradtan letér
A térképről egy sörkorcsolyán
Csúszva
Éjféltől kínpadra lép
A TV-ből egy szellemkép
Hátradől a képernyőn
Kinyúlva
Lehettél volna emberszabású
Húshagyó keddet is csontig faló
De lettél inkább bíbor varázsú
Boszorkánykonyhán csontlevesben
Haló szövet
Hullasápadt földi lény
Kripta-garzonjában él
Léthatáron egyensúlyát
Nyomja
Hogyha lenne véredény
Véradóban vérszegény
Életében hulla jó vicc
Volna...

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr41274870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Sosi* 2009.07.29. 08:14:05

Nice! És még nemek nem szabadna ilyen-olyan dolgokat tennem magammal.Te is megteszed,az csak nem látszik.:P Most mondhatnám azt amit Te szoktál, hogy ne hajtsd túl magad meg pihenj meg ilyenek, de úgyse fontos most ez. Túl megállíthatatlannak tűnsz. De ez nem baj ameddig komoly bajod nem esik.

Vanitas 2009.07.29. 16:22:55

Én ezt úgy hívom, kimerítem magam amíg össze nem esek..és lesz ami lesz.. ismerem.. én ilyenkor menekülök valami elől, vagy az életem arcába nevetek..nehogy már azt higgye bármit megtehet velem.. nem tudom nálad ez mit jelent.. De egyet biztosan tudok, a lakásvásárlás kegyetlenül stresszes dolog!! És lenne még oly sok mondanivalóm, mert ugyanezt éltem át, de ez a szitu valamit nagyon akar neked üzenni. De gondolom most csak a spanyolviaszt fedeztem fel. Azért vigyázz magadra!! Légyszí!!

Lánglovag 2009.07.29. 17:21:50

@Loris: ezért is feddhetlek meg teljes hitelességgel, amikor te is hasonlóan helytelenül cselekszel, merthogy egészen pontosan tudom, miről is van szó. :P
Nem, sajnos nem vagyok megállíthatatlan, csak arra megyek, amerre nincsenek falak. De tavaly azért egy betoncsók még így is hosszú időre kivont a forgalomból...

@Vanitas: azt hiszem a kettő elegyéről van szó nálam (is)... Máskülönben nem nagyon stresszelek, még úgy sem, hogy egyelőre még nem tudom, szombaton melyik égtáj irányába is indulok el a holmimmal. De ha megkapom az üzenetet, azt azonnal tudatom majd, addig pedig igyekszem vigyázni magamra, bár az én igyekezetem gyakran elég változékony. ;)

Vanitas 2009.08.01. 04:15:30

Azért nem tűnsz el ilyen drámaian, igaz?

Lánglovag 2009.08.02. 10:45:32

@Vanitas: Hát úgy tervezem maradok, míg csak a világ el nem tűnik körülem. Habár az otthon falai már eltűntek, lehet hogy ez az első jel?
No de tényleg csak annyi történt, hogy a héten nem igazán volt miről írnom, a hétvégére pedig dobozokba került az életem, hát nem lett túl sok doboznyi...

Vanitas 2009.08.02. 15:15:31

@Lánglovag: csak azért aggódtam, mert a fejléced eltünt, és azt hittem ez jelent valamit..
Sokat költöztem én is, és még fogok is, attól függetlenül hogy most saját lakásban lakom... És minden hely hoz valmi mást. Én szívből szurkolok neked, hogy találj egy helyet ahol jól érzed magad.. az otthon megteremtése pedig úgyis belül kezdődik.. de ezt te is tudod..
Ne aggódj, a világ nem fog eltűnni, maximum változik, és ennek elfogadása ami félelmetes. De ha sikerül szerintem az új lehetőségeket hoz. Tudod, új kalandokat..

Lánglovag 2009.08.02. 20:17:46

@Vanitas: ez csak azt jelenti, hogy ügyetlen vagyok. :) (A minap elkezdtem állítgatni a fejléc stílusán, aztán addig "ügyeskedtem" félálomban, hogy kénytelen voltam visszatérni az alapokhoz...)
No igen, "ahol szeretünk, ott az otthonunk". Így aki sok mindent szeret, az könnyen otthonra talál, aki viszont még csak keresi szeretetének tárgyát, annak nem egyszerű igazi otthonra lelnie...
süti beállítások módosítása