Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Vásárlási szokások...

Lánglovag 2009.03.13. 01:49

 Ma munka után cipőt venni indultam, mert gyakorlatilag leharcoltam valamennyi normális utcai cipőm, az egyiknek a talpa, a másiknak a bőr felsőrésze kopott már el/meg. Persze ez sem egyik napról a másikra történt, szóval a vásárlás már régen aktuális volt, de nem szeretek vásárolni, így húztam, halasztottam, ameddig csak lehetett. De ma már muszáj voltam elmenni.
 A munkából "természetesen" később jöttem el, így nem sokkal zárás előtt érkeztem meg a boltba, de nem is bántam, így legalább még ha akartam se tudtam volna sokat tépelődni. Az első pár cipőt a boltba belépve azonnal ki is választottam: márkája pontosan,  színe/stílusa is hajszálra ugyanolyan, mint az egyik elhasznált régi cipőmé, és még le is volt árazva: nagyszerű, gondoltam, ezt sikerült fél perc alatt letudni. Aztán választani akartam egy sötétebb, visszafogottabb, de mégis szimpla utcai cipőt is, amit fölvehetek akár egy farmerhez, akár egy sötét vászonnadrághoz. Átnéztem az egész kínálatot, de amik tetszettek volna, azokból pont nem volt a méretemben. Sürgetőleg bemondták a boltban, hogy hamarosan zárni szeretnének, szóval a kedves vevők igyekezzenek a kasszához fáradni (s hadd mehessen már végre mindenki haza). Ez ellen nekem sem volt semmi kifogásom, épp ezt szerettem volna én is.
 Mivel nem találtam az elképzelésemnek és méretben is megfelelőt, így nem tépelődtem hát sokáig, lekaptam egy olyan párat, ami szintén tetszett, még ha színben nem is találtam elég sötétnek, egy gyors próba után a kosaramban lévő dobozok száma kettőre nőtt, majd irány a kassza. Majd mint aki jól végezte dolgát, hazafelé indultam. Aztán itthon kibontom a dobozokat és egymás mellé állítom a cipőket, s a második pár nemhogy egy árnyalattal sötétebb lett volna az elsőnél, hanem pontosan ugyanolyan. S bár másik márka, de még stílusában is szinte a testvére az elsőként kiválasztottnak. Hát igen, nem hiába tetszett ez is, nem véletlen emeltem le a polcról, szóval most van két pár majdnem teljesen egyforma cipőm, ha minden nap váltogatom őket, akkor sem tűnne fel senkinek. Sőt ha az egyik lábamra az egyik, másikra a másik félpárat venném, még talán az sem (még talán nekem sem:).
 Lehet idővel veszek majd egy harmadik párat, de akkor már úgy megyek a boltba, hogy a most vásároltak közül valamelyik (mindegy melyik:) a lábamon lesz, így azt hiszem sikerülni fog a megfelelő árnyalat kiválasztása. S még a végén megszeretem a vásárlást is...
 No azt azért talán mégsem...
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr94999311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanitas 2009.03.13. 17:30:55

:-)) Ez vicces. De nehogy azt hidd hogy csak rajtad nevetek, magamon ugyanígy. Én például folyton fekete felsőket, pulcsikat, pólókat stb. veszek, szóval ha felsőrész akkor fekete. Még akkor is amikor elhatározom, hogy valami színeset akarok vásárolni, a végén veszek két fekete felsőt. Az ember ragaszkodik a saját ízléséhez. :-))

*Sosi* 2009.03.15. 11:00:09

:)Ez aranyos, de komolyan. Én túrkálóba járok, nagyon szeretem, egész különleges, nem konfekció dolgokat vehetek ott. Azt hiszem cipővel meg az van, hogy feszt spórolok nyár elején egy szép nőies magassarkú szandálra, aztán meg veszek egy tornacipőt mert az marha kényelmes, 1000 forint a kínaiban és nincs vele gond. :) De talán idén!;)

bősz boszi · http://boszboszi.blog.hu 2009.03.15. 19:53:34

hú... vásárolni, na azt én is utálok. tetszik az új dizájn! ... meg mintha kicsit derűlátóbb is lennél, mint mikor legutóbb olvastalak.... :-)

Lánglovag 2009.03.15. 23:07:00

Köszönöm az együtt érző szavakat! :)
süti beállítások módosítása