Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Second life

Lánglovag 2009.04.14. 18:06

 Amikor péntek este hazaértem a szülői házba, már ott volt a nővérem és a kis keresztlányom, s mivel erre szinte egyáltalán nem volt példa tavaly húsvét óta (akkor született a csöppség, s ha látni akartuk mindig mi mentünk hozzájuk), így szavak nélkül is tudtam már: hazaköltöztek. Nővérkém a  házassága alatt meghozott milliónyi kompromisszum után már nem tudott és nem is akart egy újabbat (és aztán egy újabbat és újabbat...) meghozni. Soha nem értettem a sógoromat, hogy hogy tud ennyire kicsinyes, önző és korlátolt lenni, tudta mit kockáztat, egy olyan kapcsolatot, ami nem fog megadatni neki még egyszer az életben, s mégis képtelen volt a legkisebb áldozatot is meghozni. Most persze kétségbeesetten úgy tesz, mintha ez nem így lenne, de ez már nagyon-nagyon késői próbálkozás. De erről itt és most nem is írok többet.
 Az otthon töltött három napom alatt én mindenesetre rengeteget játszottam, sétáltam a keresztlányommal, próbáltuk bepótolni a sok elmaradt alkalmat, remélem ő is legalább olyan jól szórakozott mint én. :) Szóval a nappalok az övéi voltak.
 Esténként pedig összefutottam néhány otthoni ismerőssel, voltunk zsúfolt szórakozóhelyen és csendesebb kiskocsmákban, mintha a régi életem utózöngéi lettek volna ezek az alkalmak. És szombat este az egyik ilyen helyen még a kósza vágy is átfutott rajtam néhány pillanatra, s vissza-vissza tért az este folyamán, de vagy mert túl keveset ittam, vagy mert túl sokat, vagy leginkább mert afféle szentimentális pillanatok voltak ezek csupán, de nem tettem semmi esetlen őrültséget. S a varázsát pont ez adta meg: hogy jó ideig most ezek lesznek az utolsó ilyen pillanatok. A helyére kell raknom magamban néhány dolgot (szinte mindent), hogy tényleg valódi helyük legyenek bennem ezeknek az érzéseknek. És bármilyen hosszú is lesz ez az idő, ez a szombat este nem fakuló emlékül fog szolgálni mindvégig.
 
Ja és holnap este 8-kor Singas project koncert lesz a Trapéz Caféban (IX. Imre utca 2.). Szerintem jó lesz! ;)

3 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr171065021

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nussi 2009.04.14. 21:59:39

Kívülálló vagyok, nem ismerem a Nővéred történetét, de sejtem. Mi is hasonló cipőben jártunk, és nem bántuk meg, hogy elköltöztünk. De erről itt most én sem írnék többet.
B.

Lánglovag 2009.04.15. 01:48:43

@Nussi: Sajnálom, hogy nektek is keresztül kellett mennetek valami effélén... :(
Remélem ezúttal is egy boldogabb jövő felé fog vezetni az út, én mindenesetre a magam szerény eszközeivel mindent meg fogok tenni ezért...

Nussi 2009.04.15. 08:57:31

@Lánglovag: Úgy vélem, hogy jobb egy szerető család kötelékében mindent újrakezdeni a nulláról, (kvázi) egyedül, mint éveken át tűrni a megaláztatásokat.

N.
süti beállítások módosítása