Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Huhh...

Lánglovag 2009.04.26. 01:20

 Hihetetlenül elkényelmesedtem tavaly ősz óta, és ez akkor bizonyosodott be teljesen, amikor ma (tegnap) este elindultam kerékpárral a Gellért-hegy felé. Idén össz-vissz kétszer kerekeztem be eddig a munkahelyre, és nagyjából ez volt az összes testmozgás, amit végeztem, így nem is voltak illúzióim. De még ezek után is igen kellemetlenül érintett, hogy a Citadella lábához érve tüllszoknyás, rózsaszín Yorkshire-terrierek táncoltak a szemem előtt és turisták tucatjai lettek rosszul a közelemben, mert egész egyszerűen elszívtam előlük az oxigént. S ha ehhez még hozzávesszük azt is, hogy a Gellért-hegy csak polgári jóindulattal nevezhető hegynek, valójában inkább csak egy jól megtermett domb: nos ezek után kevéske maradék önbecsülésemet is a szemétre dobhatom. És az sem segített igazán, hogy hozzávetőlegesen egymillió kézenfogva andalgó párocskát számoltam össze a 20 km-es kerékpárutam alatt. Szóval minden olyan volt mint tavaly, csak kicsit még rosszabb. A Gellértnek fölfelé-lefelé még több a kátyú az úton (sötétben igazán biztonságos), a Szabadság és a Lánchíd között a budai oldalon végig fölverve a kerékpárút, ami gyalogosokkal megspékelve szintén szórakoztató tud lenni. De legalább ejtőztem kicsit a Citadellánál és figyelhettem a kivilágított fővárost, a Lánchíd lábánál sem ült senki a "padomon", így ott is megpihentem pár percre, szóval még a negatívumok ellenére is jól sikerült az idei első éjszakai őrjáratom...
 Bár egyelőre abba még bele sem merek gondolni, hogy mi lesz 3 hét múlva... Elméletben május 16-ra tervezünk egyik jóbarátommal egy egynapos Balaton-kerülő kerékpártúrát, csekélyke 206 plusz még pár km, mindez egy szombat alatt. Hát igencsak össze kell kapnom magam addigra...
 És egy picit amiatt is hiányérzetem volt, hogy nincs senki a környezetemben, akivel (meg mondjuk egy üveg borral vagy pár sörrel) csak úgy hirtelen felindulásból ki lehetne ülni az Erzsébet-híd, vagy akár a Lánchíd lábához, netalán a Margit-sziget valamelyik nyugisabb szegletében, s csak fecsegni vagy épp nagyokat hallgatni... Én sokszor kerekedtem már fel azért, mert valamelyik barátomnak kipattant valami efféle hirtelen ötlet a fejéből, de mostanra mindenki "megkomolyodott" már, s én magamra maradtam a hangulataimmal...

 

 Minden száj nyitva áll,
És a fény megcsillan
A pillanat késhegyén,
Aki él, feláll,
Hogy biztos-e, amit lát,
Jönnek ki a
Tengerből a bálnák.

S jönnek ki a
Fák közül az emberek,
Akiknek azt mondták,
Hogy nem lehet

Abból úgyse semmi,
Amit gondoltok,
A pillanat most
Mindenkit tetemre hív;
Rakja föl mindenki a szárnyait,
Nekem is van
A szekrényben egy kis fehér,
Verdesek, de testem
Már túl kövér.

S jönnek ki a
Fák közül az emberek,
Akiknek azt mondták,
Hogy nem lehet

Abból úgyse semmi,
Amit gondol - Tokkal-vonóval,
A mellbe' csomóval,
Gyöngyök disznóval keverve,
Mind csak áll,
Mint a bál
Előtt régen a Hamupipőke,
De jönnek galambok,
És segítenek magot
Válogatni, ki
Nem szeretne ott lenni
A tányéron?

Mennyi szép mozdulat,
Halak üveg mögött,
Nők dugás közben,
Autók a sztrádán,
Virágok tavasszal,
Ablakok ősszel,
Didergő királyok,
Sok szép halálok,
Besétál, leteszi
A vizes kalapját,
És azt mondja:
- Itt leszek ezentúl,
Te meg almát eszel bicskával,
Váratlanul jöttél
- mondod, falatot rágva.

Miért pont most jönnek ki
A fák közül az emberek,
Akiknek azt mondták,
Hogy nem lehet.

Abból úgyse semmi,
Amit gondol - Tokkal-vonóval,
A mellbe' csomóval,
Gyöngyök disznóval keverve,
Mind csak áll,
Mint a bál
Előtt régen a Hamupipőke,
De jönnek galambok,
És segítenek magot
Válogatni, ki
Nem szeretne ott lenni
A tányéron?

Tokkal-vonóval,
A mellbe' csomóval,
Gyöngyök disznóval keverve,
Mind csak áll,
Mint a bál
Előtt régen a Hamupipőke,
De jönnek galambok,
És segítenek magot
Válogatni, ki
Nem szeretne ott lenni
A tányéron?

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr781086669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nussi 2009.04.26. 08:43:52

Ügyesebb vagy, mint én, mert én kerékpározni sem tudok :$
N.

Lánglovag 2009.04.26. 16:00:20

@Nussi: szerencsére nem ez az ügyesség mérőeszköze, sőt a történelem legnagyobb alakjai (csak a példa kedvéért néhány: Julius Caesar, István király, Petőfi és maga Jézus!!!) sem tudtak kerékpározni, azaz nincs miért szégyenkezned. ;)

Vanitas 2009.04.26. 17:55:55

Most nagyon irigyellek, a 'kis' balatoni túrádért. Még a végén leporolom én is a kerékpárom, mert jó volt olvasni ezt a bejegyzést! Kitartó edzést!! :-)

Lánglovag 2009.04.27. 02:16:38

@Vanitas: hát köszönöm, bár nem tudom, mi volt olyan "jó" benne... ( Én majdnem meghaltam. ;)
De kerékpározni valóban jó, még ha nekem sikerült is már (többször) megtapasztalni, hogy nem egy életbiztosítás ez a fővárosban... Főleg nem a belváros közepéből nekivágni a világnak...

Szóval csak nagyon-nagyon óvatosan, ha szabad kérnem valamit...

Vanitas 2009.04.28. 02:07:32

@Lánglovag: oké, ha rászánom magam gondolok a kérésedre! :-)
Hogy mi volt jó posztodban? Erre én nem tudok választ adni. Illetve már egyszer leírtam. Szeretem olvasni az írásaidat, valami van benne.. úgy tudod visszaadni az élményeidet, bármi is legyen az, hogy igazán érzem a leírt szavakat. És még ha negatív dolgokról is írsz, akkor is jó elolvasni. Egyszóval, van benne érzés..
süti beállítások módosítása