Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Lassú vasárnap

Lánglovag 2009.05.03. 16:47

 Nincs is jobb annál, mint másnaposan és kialvatlanul vasárnap dolgozni. Mondjuk munkának nem nagyon lehetne azt nevezni, amit ma eddig műveltem...
 Szóval tegnap G. barátommal közösen meccset néztünk a Vaskapu nevezetű helyen, s mivel az eredmény és a sör+jéger akció is igencsak kedvünkre való volt, így hamar emelkedett hangulatba kerültünk. Aztán átmentünk az Instantba, merthogy előbb említett cimborámnak ott volt találkája kedves barátnőjével. Tudományos kémiai kísérletünket ott is folytattuk, azaz "sört alakítottunk át hangulattá". De idővel aztán gondolnom kellett a másnapra is (ami most van és amilyen most vagyok), így valamikor az éjszaka közepén végül hazafelé vettem az irányt. Reggel persze szinte bilincsbe fogott a takaróm: alig akarta engedni, hogy fölkeljek, de hát muszáj volt bejönnöm. A metrón utazva azon ötleteltem, hogy amint beérek, magamra zárom az irodaajtót, összetolok két széket és délig még pótolom az alvásból hiányzó sok-sok órát. Arra is gondoltam, hogy a telefont fölhangosítom, hogy ha házon belül valaki rám csörög valami tennivalóval, akkor azért felébredjek. No de mire beértem, nagyjából sikerült magamhoz térni. Bár ahogy lassan közeleg az este, érzem újra kezd erőt venni rajtam a fáradtság. De már csak 6 óra és mehetek haza. :)
 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr281100551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanitas 2009.05.03. 17:26:32

Kávé, kávé és még egyszer kávé. :-) Ez egy másik kémiai kísérlet anyaga. :-))

Lánglovag 2009.05.03. 17:37:07

@Vanitas: :) Csak túl fáradt vagyok kávét főzni az automata pedig messze van, meg egyébként is az este folyamán sikerült maradéktalanul kiürítenem a pénztárcámat, még az aprómtól is megszabadultam. :)
Egyébként energiaitalokkal és (csak ízesítésül) némi aspirinnel próbálom átvészelni a napot, meg az este hátralévő részét.
(Hogy én micsoda egy egészséges életvitelt folytatok! :)

Vanitas 2009.05.03. 18:11:53

De legalább nem dohányzol. :-) Máskülönben nem bírnád kávé nélkül.
/Én egy rövid ideig a munkahelyemen energiaitalon, narancsleven és cigarettán éltem napi szinten. Elég brutál következménye lett. A legjobb fogyókúrareceptet találtam ki./
Azért ne kínozd így magad túl gyakran!

Lánglovag 2009.05.03. 18:25:50

@Vanitas: no igen, hát az is valami, hogy nem dohányzom. :)
Á, nem kínzom én magam túl gyakran: csak egyetlen egyszer elkezdtem és azóta egyfolytában, megállás nélkül. ;)

No de viccet félretéve: igyekszem megfogadni a tanácsod (már nem a fogyókúrareceptest :) és nem túl gyakran így viselkedni. Na jó, a héten majd még esetleg párszor, mert már lebeszéltem egyik-másik estét, meg hát legénybúcsúba és lagziba is megyek, de utána biz' isten, nem lesz több ilyen. ;)

(És egy újabb óra is eltelt közben...)

Vanitas 2009.05.03. 18:43:06

@Lánglovag: örülök hogy ilyen pozitív hatást tudok rád gyakorolni. ;-)
Ígérem ha legközelebb rám jön a jótanácsosztogatási kedv valami megfogadhatóbbat írok. :-)
(Az idő nem telik, csak a világ változik. Ezt vajon tudják a munkaadók? :-) )

Lánglovag 2009.05.03. 18:59:08

@Vanitas: Azt nem tudom ők tudják-e, de ezt eddig én sem tudtam. Így frissiben annyival ki is egészíteném, hogy vasárnap még a világ sem változik... :)
A jótanácsokra pedig korlátlan mennyiségben vevő vagyok. :)

Vanitas 2009.05.03. 19:24:33

@Lánglovag: ez egy überpesszimista nézet. :-) Higgyünk a vasárnap szellemében, ilyenkor történik a pozitív változás a világban, csak olyan lassú hogy alig érzékeljük. :-) Bizonyíték: lassan tényleg letelik a munkaidőd. (No én pedig elvonulok, hagylak élni)

Lánglovag 2009.05.03. 19:33:32

@Vanitas: hát egy üres irodában ülve - ahol mondjuk csak némi zenehallgatással tudom elnyomni a kikapcsolhatatlan légkondi monoton zúgását - valóban nehéz érzékelni ezt a változást...

No de köszönöm, hogy átsegítettél a nehezebb órákon, jó vonulást! ;)
süti beállítások módosítása