Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Az otthontalanság otthona...

Lánglovag 2009.07.16. 03:17

 Ma éjszaka majdnem a fáradtság győzött és emiatt majdnem itthon is maradtam, de valahogy cseppet sem vonzott az ágy... Így aztán mégiscsak erőt vettem magamon és útra keltem, s az elmúlt hat éjszaka egy-egy alkalmát követően hetedszer is fölkapaszkodtam a Gellért-hegyre. Fölérve már éreztem, ahogyan egyre erősödik a szél és aztán a tornyosuló fellegek mögött egy-egy villám is hajnalszerű csalóka fényeket festett az égre. Nem időztem hát túl sokáig, mivel még egy háromnegyed órás út várt rám, az viszont meg sem fordult a fejemben, hogy az esőtől félve inkább hazafelé vegyem az irányt. A Lánchídhoz érve ugyan néhány kövér és hideg esőcsepp megkopogtatta a hátam, de aztán az erős szél alákaphatott az esőfelhőknek és messzire sodorhatta őket, mert végül csak az izzadság csöpögött rólam, amikor hazatértem az egy órás út végén.
 No igen, "haza". Ez is furcsán hangzik így, hiszen mióta Pesten élek, inkább csak átmeneti szállásaim voltak. Volt ahol csak néhány hetet töltöttem, és volt ahol majdnem két évet, de nem igen különbözött egyik időszak sem a másiktól. S két hét múlva gyakorlatilag hajléktalan leszek, mivel a jelenlegi albérleti szerződésünk lejár a hónap végén, azonban eddig még nem sikerült valami otthonszerűséget találni, ahová továbbállhatnék, ahol talán végre megállapodhatnék...

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr91248653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vanitas 2009.07.16. 16:12:53

Már megint zargatlak, de csak azért, mert egy barátnőm éppen most akarja kiadni a kis lakását. Ha esetleg nem találtál még megfelelőt és érdekel, küldök neked részleteket, képeket, árat. Ismerem jól az albérleti létet, és nem szeretném hogy 'hajléktalan' legyél! :-) Ha tárgytalan vedd semmisnek soraimat!

Lánglovag 2009.07.16. 17:16:03

@Vanitas: Köszönöm, nagyon kedves tőled, hogy megmenekítenél a hajléktalan léttől. :)
Igazából szántszándékkal hoztam magam ilyen helyzetbe, hogy ezzel próbáljam meg kibillenteni magam a jelenlegi állapotomból. Lett volna lehetőségem hosszabbítani a jelenlegi helyen is, de már vagy fél éve ezt játszuk, hogy egy-két hónappal megtoldjuk szerződést (az én kérésemre), de legutóbb kategorikusan kijelentettem: július 31-ig kiköltözöm. Ugyan lassan nullára redukálódik annak az esélye, hogy kedvemre való (örök)lakást találjak hó végéig, ez esetben valamelyik barátomnál húzom majd meg magam átmenetileg kevéske holmimmal egyetemben. És azt hiszem arra is jó esély mutatkozik, hogy egy pár hetet Békés-megyében töltök majd munkával, s ezen időre fölösleges lesz bármiféle pesti hajlék. De bárhogy is legyen, lélekben úgyis hajléktalan maradok...
Egy szó mint száz: elmondhatatlanul jól esett, hogy megpróbáltál segíteni nekem, de azt hiszem a legokosabb, amit tehetek, hogy kedves barátnődnek nálamnál jóval racionálisabban és felelősségteljesebben gondolkodó albérlőt kívánjak! ;)

Vanitas 2009.07.16. 21:31:59

@Lánglovag: most szívem szerint azt írnám, hogy te lagalább olyan őrült vagy mint én. :-) De ha jobban belegondolok, nem is olyan rossz ötlet, hogy kényszerhelyzetbe hozod magad.
Egyébként most érdemes lakást venni, remélem találsz valami szépet!! Ne felejts majd alkudozni!! :-)
A barátnőm lakását pedig majd kiveszi akinek ki kell vennie.
/Igazából csak azért aggódtam, hogyha nem lesz hol blogot írnod, akkor nem lesz mit olvasnom. ;) )

Lánglovag 2009.07.17. 00:59:31

@Vanitas: :) Hát ha akad majd valami mondanivalóm, azt még a Lánchíd alatt hálva is megoldom, hogy valahogy eljusson ide. :)
Bár mostanában egyre ritkább, hogy akadjon valami is...

*Sosi* 2009.07.17. 22:43:49

Nem szép de csak azt tudom mondani hogy irigyellek a hegyért, a fényekért, a levegőért ami az arcodra csapott, a erőfeszítések után megérdemelt látványért, a magányért is igen, az estéért, a kellemesen fáradt tagjaidért.
Megtenném ezt az utat minden nap ha lehetne, de had ne mondjam hogy a város ahol én lakom olyan sík, hogy az egyetlen emelkedőt a város külterületi gát jelenti és punk tum. A hegy kihívás, hódítás és a végén mindig kap valamit érte az ember.
Tudom...Loriska szentimentális, 20 éves meg lány! Ne is mond, én is elcsodálkozom hogy lehetek ilyen dinka egy nőszemély! :)

*Sosi* 2009.07.17. 22:47:23

Jah, azt elfelejtettem mondani, hogy nem aggódom érted. Keresed a helyed és hogy feladod az eddigi lakásod jól teszed, kimozdít egy pontról, változtat. Én vagy 14xer költöztem eddigi életemben és halálosan rettegek attól hogy egy helyben éljek hosszú évekig, nem is a városok közötti költözés, de a városon belüli költözést is igénylem 2-3 évenként maximum. Túl sokat jártunk egyik helyről a másikra. Megszerettem.

Lánglovag 2009.07.18. 02:23:43

@Loris: no hát már megint egy olyan dologról írsz, amit én is nagyon jól ismerek. :) Én is az Alföld mélyéről vetődtem a fővárosba, gyerekkoromban, ha télen szánkózni szerettünk volna, kilométereket kellett gyalogolni egy 2 méteres kis földbuckáért, hát mit ne mondjak, elég hamar végigsiklott rajta még egy pöttöm kis lurkó is, akinek pedig minden 3-szor akkorának tűnik, mint egy felnőttnek. Kb. 12 éves koromig dombot is csak tv-ben láttam, így valóban az van, hogy már vagy félszázszor voltam fönn a Gellért-hegyen (ami mondjuk alig 150 méterrel magasodik csak a város fölé), de mégsem tudok betelni vele.
Éjszaka gyönyörű, esőben pedig egyenesen feledhetetlen...
Ha majd Pesten jártok, semmiképpen ne hagyjátok ki!

(Egy dolog ismeretlen csak abból, amit írtál: én ahogy emlékszem, sohasem voltam 20 éves... Erről a korról mintha csak és kizárólag másoktól hallottam volna eddig, ahogy mesélnek róla, mint valami mesebeli tündérvilágról...)
süti beállítások módosítása