Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Dirty secrets

Lánglovag 2009.07.24. 04:04

Bocsánatot kérek mindenkitől, leszámítva egyvalakit, ha az elmúlt egy-két órában esetleg túl nagy felfordulást okoztam nála. Én voltam ugyanis az a tomboló szél, aki bevágta az éjszakára nyitva hagyott ablakokat, ágakat, reklámtáblákat és útjelző bójákat tört és sodort az utcán, aki villanyvezetékeket szakított el, autók riasztóit indította be...
Éjfélkor értem haza a munkából, két csapnivaló nap után. A keddi Singas Project koncert rövid és sótlan volt, s utána is kivetett magából az éjszaka, a szerdai Quimby koncertre el sem jutottam, de nem is hiányzott ötezer karámban nyomorgó ember társasága, helyette inkább néhány, minden szempontból kiábrándító óra következett a Corvintetőn, mocskos, ki nem mondott titkokkal a levegőben, melyek még csak nem is a sajátjaim. Már réges-rég meg kellett volna szabadulnom tőlük, ehelyett hagyom hogy valódi, lelkiismeret nélküli gazdájuk mocska engem is beszennyezzen...
De csak forr bennem az indulat láthatatlanul jóideje, így aztán amikor ma éjjel először sírt fel a szél odakint, úgy éreztem ez most mind miattam történik, indulnom kellett. A Gellért-hegy teteje volt az epicentrum, teljesesen egyedül álltam odafönn és néztem, ahogyan a szél romba dönti a Citadellát: asztalokat, székeket kapott föl a levegőbe, majd a földhöz csapta őket, hogy szikrákat hánytak, miközben utcák borultak sötétbe a leszakadó ágak éz vezetékek nyomán. Akkor és ott úgy éreztem, hogy a belőlem fakadó düh teszi mindezt, az ő ereje mutatkozik most meg. Persze valójában én csak álltam ott, két kézzel erősen a korlátba kapaszkodva, hogy a szél engem is le ne döntsön a lábamról. Eztán el is kapott valami olyan mélységes félelem, amilyen még soha ezelőtt. Először azt hittem, hogy a sötétség, a tomboló szél süvítése, a fák jajgatása, a nyomasztó és kiszolgáltatott egyedüllét miatt van, hogy közel s távol nincs egy élő ember: egyedül vagyok ott fönn, de aztán rájöttem, hogy nem emiatt született ez a hirtelen félelem. Attól ijedtem meg, hogy nem tudtam mi lesz majd akkor, ha eláll a szél, elcsendesedik minden, de bennem továbbra is megmarad ez a kétségbeesett düh.

Mostanra a szél alábbhagyott, én hazaértem, s hogy maradt-e még bennem indulat? Igen. De lassan legyőzi a fáradtság. Talán mindörökre...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr391264289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Sosi* 2009.07.24. 11:55:12

És még én aggódok, hogy túl sokat és sokszor kapnak el ilyen katarzisszerű pillanatok. Ajánlom hogy találjon valami kiutat az indulatot, ne úgy mint az enyém most mert én most nagyon megjártam. Amúgy meg volt most valami a levegőben? Mindenkire rátört a szívfájdalom és a csillapíthatatlan harag?
A szél ide nem jött le az alföldre, csak a melegben megolvadt józan ész felett elömlő őrület.

Vanitas 2009.07.24. 20:06:29

Ha mindenképpen magadra vállalod a tegnapi szelet, akkor én hálás vagyok érte, bár hirtelen és váratlanul jött, sok kárt okozott de egyúttal hűsítő volt.. az indulatnak pedig mindig jó oka van, nyilván nálad is, viszont remélem nem vállalsz magadra semmi olyat ami nem a tiéd...No de ez már talán nem a kommentelő felségterülete.
De ez viszont igen: légyszí vigyázz magadra ott a Gellért hegyen!!

Lánglovag 2009.07.24. 23:44:05

@Loris: talán a kánikulai délutánban mindenkinek kicsit felforrhatott az agyvize, már persze akiknek még van ilyenje... No és haragomat csak itt a főváros környékén érezhette bárki is.

@Vanitas: Igyekszem mások nem rám tartozó dolgára kevésbé, magamra jobban figyelni, de néha valahogy a sors mindent felborít, mint a szél tegnap...

S mára a tegnapi (ma hajnali) indulatból már csak valami maró gúny maradt utóízként hátra: gúnyosan tekintek a világra, hogy már megint kiszúrt velem, s gúnyosan tekintek magamra, mondván: ha azt tette, s ha így, akkor hát legyen!
süti beállítások módosítása