Lánglovag

Élhetsz, míg meg nem halsz vagy megpróbálhatsz élni, míg bele nem halsz.

És mondá

  • Vanitas: Jó újra olvasni! :)Ráadásul ennyire pozitívat. :) (2010.10.16. 16:38) A. csodaországban...
  • Vanitas: Csatlakozom! Szívesen olvasnék a boldogságodról is. :-) (2010.05.22. 13:35) Szerelem
  • Dead-End: @Lánglovag: Könnyű ebbe beleszokni. :) Úgyhogy tessék mellette írni is! :D (2010.05.21. 12:55) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, próbálom megszokni az érzést, csak még mindig annyira idegen, mintha egy ismeretlen ... (2010.04.25. 10:19) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Hiányoznak a bejegyzések. Remélem nagyon boldog vagy, és azért nem írsz ;] N. (2010.04.24. 19:32) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Igen, szégyellem is magam emiatt... :( (2010.04.23. 23:34) Szerelem
  • Nussi: Nagyon eltűntél! N. (2010.04.10. 21:40) Szerelem
  • Nussi: @Lánglovag: Jujj! *.* N. (2010.02.25. 14:50) Szerelem
  • Lánglovag: @Nussi: Hát talán igen... (2010.02.24. 19:24) Szerelem
  • Nussi: Csak nem...? N. (2010.02.23. 18:27) Szerelem
  • Lánglovag: @Seele: talán ez az évünk majd más lesz. Talán pont ez az év lesz más! :) (2010.02.17. 20:40) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Seele: Mint ahogy én sem tettem meg a lépést... hogy esetleg tanár legyek. Ha visszanézzük mindig az elmú... (2010.02.17. 17:29) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: Adok Neked egy szép nagy, hófehér lapot. Hogy új számlát tudj készíteni. N. (2009.12.30. 18:13) "Táncol az idő körbe-körbe"
  • Nussi: @Lánglovag: Kis bicebóca. Hamarosan helyrejön ; ) Legközelebb azért óvatosan ; ) N. (2009.12.10. 19:35) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Lánglovag: @Nussi: Köszönöm kérdésed, már szinte alig észrevehetően sántítok csak... Persze mondhattam volna ... (2009.12.10. 00:23) Hollókat tanítani meg repülni...
  • Utolsó 20

Tévelygők

Mások élete

Lánglovag 2009.09.14. 17:12

 Egy hete lakom I. barátomnál, akivel egyszer már éltem hosszabb ideig egy fedél alatt, méghozzá 3 évvel ezelőtt. Már akkor is kicsit más ritmusban éltük az életünket, s bár nem változtunk hajszálnyit sem azóta, mostanra valahogy mintha még nagyobb lenne a távolság közöttünk. Bár azt hiszem minden mozdulatlan azóta, csak én látom nagyobbnak a különbségeket.
 Illetve nem is a ritmus az, ami eltér, valahogy mindkettőnk körül ugyanolyan lassan folydogálnak az események, de a dallam más. Persze egyszerűen köszönhető ez annak is, hogy ő a munkájából kifolyólag inkább nappali életmódot folytat, én meg - nem is tudom, talán magamnak köszönhetően - inkább éjszakait. De ezzel együtt a hétvégének is egészen másként futottunk azért neki.
 Mondanom sem kell, a szombat délelőtti káposztáscsülök-főzés eddig nem nagyon tartozott a hétvégi programjaim közé, a vöröshagymás ropogós tepertőkrém is ismeretlen ételforma volt eddig a számomra, s a szombat délutáni napozás sem gyakori elfoglaltság nálam. Próbáltam ugyan asszimilálódni, kiültem ugyan én is az udvarra egy könyvvel, de a lapokkal együtt elfogyott az én kitartásom is, vasárnap már nem is vettem részt ebben a közös programban.
 Még a legelső napokban mondta I., hogy most hogy együtt lakunk egy darabig, majd ő is gyakrabban mozdulna ki esténként, mert neki nem nagyon volt eddig kivel kiruccannia, rólam viszont tudja, hogy kapható vagyok az ilyesmire. Mondtam neki, hogy amikor csak kedve szottyan, már mehetünk is, de azóta is otthon töltöttünk minden estét, mindig talált valami kifogást, hogy épp miért is ne az az este legyen az, amikor elindulunk...
 Mondjuk szombat kora este legalább már eljutottunk a közeli moziig, ez is haladás. Még ha 10 után nem sokkal már otthon is voltunk. A húszforintos kérdés pedig a következő: milyen szülő az, aki szombat este egy véres(en komolytalan) Tarantino-filmre viszi a hat év körüli kislányát, ami tele van naturálisan bemutatott, sokkolóan erőszakos jelenettel?
 
 Mindenesetre mostanság kénytelen-kelletlen, de én is korán fekszem. Ha ennek köszönhetően végre álmodok is valamit, majd azt is leírom...

Ui.: minél többet hallgatom, a nemrég emlegetett Muse album annál inkább belopja magát a fülembe. Íme (mobil-netesektől elnézést):

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://langlovag.blog.hu/api/trackback/id/tr971381566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása